Terug

  • GRATIS VERZENDING
  • KORTINGEN TOT WEL 80%
  • NIET GOED? GELD TERUG!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op zoek naar een antwoord? Zoek antwoord per categorie. 

Staat je vraag er toch niet bij? Heb je andere vragen? Kies dan categorie contact en kom met ons in contact.

Tekst

Bestellen

Betalen

Bezorgen

Retourneren & annuleren

Garantie

Contact

 

Bestellen

1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ''In winkelwagen''. Het product wordt nu in het winkelmandje geplaatst. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal of een van onze andere betaalmogelijkheden.

1.2 Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Heeft u moeite met het plaatsen van uw bestelling? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of neem contact via Whatsapp via 085 225 07 89. Wij helpen u graag met het doorlopen van uw bestelproces.

1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum en wordt bij het product onder het kopje ”specificaties’’ weergegeven. Daarnaast vindt u deze in de ordebevestiging die u ontvangt na bestelling. Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je de verzendgegevens om jouw bestelling tot aan de deur te volgen.

1.4 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Heb je geen orderbevestiging ontvangen, controleer eerst altijd of de orderbevestiging niet in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of via Whatsapp via 085 225 07 89.

1.5 Waar moet ik mijn kortingscode invullen?

U kunt een kortingscode verzilveren door bij het afrekenen op ‘Kortingscode’ te klikken en de kortingscode in het invulveld in te vullen. 

1.6 Hoe krijg ik een kortingscode?

Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief ontvang je direct een kortingscode van 5% en blijft per e-mail op de hoogte van de laatste aanbiedingen, acties en kortingscodes.

1.7 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wilt u uw bestelling toch wijzigen of annuleren? Geen probleem! Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u de bestelling nog wijzigen of annuleren. Hiervoor dient u contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected].

Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niet meer wijzigen. Je  kan ervoor kiezen om een retourzending aan te vragen als je het product ontvangen hebt.

 

Betalen

1.1 Is mijn betaling veilig?

Ja, de betaling is beveiligd. Jouw betaling en bankgegevens worden volledig beschermd via een beveiligde verbinding (SSL - Secure Sockets Layer).

1.2 Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Gekstedeals.nl?

Bij het afronden van je bestelling kun je makkelijk en veilig kiezen uit diverse betaalmethodes. Dan kun je kiezen voor betaling via iDeal, PayPal, Creditard.

1.3 Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

1.4 Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. 

1.5 Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur wordt na betaling in de orderbevestiging gemaild naar het door u opgegeven e-mailadres. Tevens kunt u de factuur online terugvinden in uw account.

1.6 Kan ik een factuur aanpassen?

De factuur kan niet worden aangepast zodra de bestelling is geplaatst. Is uw bestelling nog niet verzonden? U kunt uw bestelling annuleren en opnieuw plaatsen met de juiste gegevens.

 

Bezorgen

1.1 Wie bezorgt mijn bestelling?

U bestelling kunnen op twee manieren worden bezorgt: via gekstedeals of in sommige gevallen via een van onze leveranciers. Wij werken samen met PostNL en DHL. Zodra de bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging met een Track&Trace-nummer.

1.2 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?

Het kan zijn dat u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt afgeleverd. Geen probleem; voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven, de zending kan dan gewoon bij je afgeleverd worden.

Past u bestelling niet door de brievenbuspost en ben je gedurende eerste afleverpoging niet thuis? Dan kun je middels de Track&Trace gegevens die je per mail hebt ontvangen een alternatieve afleverwijze selecteren. 

1.3 Kan ik de status van mijn levering volgen?

Jazeker! Zodra de bestelling onderweg is, sturen wij je een zendingsnummer verzendbevestiging met een persoonlijk Track&Trace-nummer. 

1.4 Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd?

Uiteraard proberen wij je bestelling in één keer te laten bezorgen. Het kan voorkomen dat je meerdere artikelen hebt besteld die door zowel gekstedeals als een externe leverancier worden bezorgd. Het is dus mogelijk dat je voor één bestelling verschillende meerdere bezorgmomenten plaatsvinden.

1.5 Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Natuurlijk streven we ernaar om het pakket en één keer te verzenden. Mocht het toch voorkomen dat uw bestelling uit meerdere pakketten of artikelen bestaan, kan het voorkomen dat de artikelen verspreid over verschillende pakketten worden verstuurd. Heeft u vragen over uw bestelling, neem dat contact op met onze klantenservice via [email protected].

1.6 Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

Nee, in verband met privacy redenen is het niet mogelijk om het bezorgadres van een geplaatste bestelling te wijzigen.

1.7 Ik heb een artikel ontvangen dit ik niet besteld heb.

Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld. Het artikel kan kosteloos geretourneerd worden. Bekijk deze pagina om te zien hoe je een bestelling kunt retourneren. Kom je niet uit met retourneren, neem dat contact op met onze klantenservice via [email protected].

Onze excuses voor het ongemak.

 

Retourneren & annuleren

1.1 Kan ik artikelen retourneren?

Toch niet tevreden over je bestelling? Uiteraard kan je bij ons artikel retourneren. Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om van (een deel van) de aankoop afzien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Bekijk deze pagina om te zien hoe je een bestelling kunt retourneren en voor de retoursvoorwaarden.   

1.2 Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Bekijk deze pagina om te zien hoe je een bestelling kunt retourneren en voor de retoursvoorwaarden.

1.3 Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Zodra we je retourzending ontvangen en goedgekeurd hebben, gaan wij direct over tot een terugbetaling. 

Je ontvangt van ons een mail met creditnota ter bevestiging. Vanaf dat moment duurt het maximaal 5 werkdagen voordat het bedrag zichtbaar is op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

1.4 Kan ik een bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je artikel nog niet is verzonden, kun je annuleren. Hiervoor dient u contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected].

Een bestelling die al verzonden is, kan helaas niet meer geannuleerd worden. Uiteraard kun je dan binnen de proefperiode Retourneren.

1.5 Hoe snel krijg ik mijn geld terug na annuleren?

Zodra we de annulering hebben verwerkt, duurt het maximaal 5 werkdagen voordat het bedrag zichtbaar is op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

 

Garantie

1.1 Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij ons een artikel koopt dat in goede staat is en blijft werken zoals verwacht bij normaal gebruik, dit is de wettelijke garantie. Naast de wettelijke garantie en het garantieplan geldt ook de fabrieksgarantie. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kun je dit terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.

1.2 Wat is de garantie van mijn artikel?

Uw factuur of aankoopbewijs dient als garantiebewijs. De factuur ontvang je per e-mail als bijlage in jouw orderbevestiging of is terug te vinden in jouw account bij gekstedeals.

1.3 Mijn product is defect. Wat moet ik doen?

Wat vervelend! Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Zij zullen je verder helpen en van een passende oplossing voorzien.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »