Terug

  • GRATIS VERZENDING
  • KORTINGEN TOT WEL 80%
  • NIET GOED? GELD TERUG!

Verzenden & retourneren

Verzenden

We hanteren helemaal géén verzendkosten, jouw verzending in dus geheel GRATIS!

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Bezorgen van jouw bestelling

U bestelling kunnen op twee manieren worden bezorgt: via gekstedeals of in sommige gevallen via een van onze leveranciers. Wij werken samen met PostNL en DHL. Al onze verzendingen worden voorzien van een track & trace nummer. Zodra de bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging met een Track&Trace-nummer.

Vul hier jouw track en trace code in en volg jouw bestelling.

 

Retourneren

Niet goed, geld terug

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat het product tegen valt. Of heb je gewoon per ongeluk het verkeerde artikel besteld? Bij Gekstedeals heb je na aankoop van een product altijd recht op een zichttermijn van 14 dagen. Je hebt vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om jouw pakketje terug te sturen. Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug. De verzendkosten betaal je zelf direct aan de kassa van het postkantoor en zijn voor eigen rekening. De verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed. Bewaar het verzendbewijs van je retourzending goed. Als je een product wil retourneren, moet je wel aan een paar voorwaarden voldoen;

  • Het product is ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking verpakt
  • Het product mag niet gebruikt zijn. 

De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

  • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden indien de verzegeling na levering is verbroken;
  • Producten die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn;
  • Producten waarvan de verpakking beschadigd is door gebruik of onvoorzichtig openen van de doos;
  • Producten waarvan verpakking ontbreekt;
  • Vouchers en licentiecodes;

Retourneren

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een product om een of ander reden wilt retourneren. Dit kan bij Gekstedeals binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. Je hebt vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om jouw pakketje terug te sturen. Bij retourneren kunt je kiezen uit volgende opties:

  • Retourneren via mijn account
  • Een retourzending aanvragen via de mail
  • Product retourneren middels het modelformulier herroeping

Retourneren via mijn account

Log in op je Gekstedeals account en klik op "Mijn bestellingen" en vervolgens klik op "Bekijken" bij de desbetreffende bestelling. Hier kunt u rechts onderin op de knop "Artikelen retourneren" klikken om de retourzending aan te maken. Vervolgens doorloop alle stappen. Wij zullen je dan op werkdagen binnen 48 uur een mail terugsturen met daarin beschreven hoe je het product het beste kunt retourneren voor een snelle afwikkeling.

Een retourzending aanvragen via de mail

Als je een product wilt retourneren stuur dan een mailtje naar [email protected] met daarin het volgende:

  • Ordernummer + product
  • Reden van retour
  • Staat van het product
  • Staat van de verpakking
  • Gewenste oplossing (geld terug of nieuw product)

Wij zullen je dan op werkdagen binnen 48 uur een mail terugsturen met daarin beschreven hoe je het product het beste kunt retourneren voor een snelle afwikkeling. 

Product retourneren middels het modelformulier herroeping

Ook kunt u gebruik maken van het modelformulier voor herroeping om de overeenkomst te herroepen. Het modelformulier voor herroeping kunt u hier downloaden. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Je krijgt het retouradres toegestuurd zodra we je retouraanvraag hebben verwerkt. Je kunt ook de klantenservice mailen voor het retouradres. Stuur dan een mailtje naar [email protected]

Defecte of verkeerde levering:

Heb je een product ontvangen dat tijdens het transport defect is geraakt of heb je en verkeerde levering ontvangen? Dan kun je het product kosteloos retourneren. Stuur een mailtje naar [email protected] en wij zullen ervoor zorgen dat je een nieuw product ontvangt.

 

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »